محل تبلیغات شما
امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و شرکت‌ها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند. بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحله‌ای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدیدنیستند؛ امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رُشد دادن و سوق دادن مشتری تا حدّ بلوغ در نردبان وفاداری به سازمان‌هاست.

روز پایانی اولین جشنواره پایش و ستایش

وفادارسازی مشتری

تقدیر از نویسندگان برتر انتشارات نظری

مشتری ,بازاریابی ,امروزه ,دادن ,تقاضا ,طریق ,هدف از ,امروزه هدف ,جدیدنیستند؛ امروزه ,از بازاریابی ,بازاریابی مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت تفریحی عالی almanmever ایناز چت|چت ایناز|چت روم ثبت شرکت - ثبت شرکت فارسی معلم بازاریابی، مدرس مدیریت بازاریابی، مدرس و معلم فروش تبلیغات خلاقیت برند ارتباطات آموزش کسب درآمد بیت کوین از سایت فری بیت کوین FreeBitcoin نوز چت | metsaddvalo مهاجرت قانونی به استرالیا Basketlinne Barn|NBA Linnen Sverige