امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند. بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحلهای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدیدنیستند؛ امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رُشد دادن و سوق دادن مشتری تا حدّ بلوغ در نردبان وفاداری به سازمانهاست.
مشتری ,بازاریابی ,امروزه ,دادن ,تقاضا ,طریق ,هدف از ,امروزه هدف ,جدیدنیستند؛ امروزه ,از بازاریابی ,بازاریابی مدیریت
درباره این سایت