محل تبلیغات شما
امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و شرکت‌ها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بازار ثابت یا رو به کاهش باید مبارزه کنند. بازاریابی در سیر تکامل خود در مرحله‌ای قرار دارد که بازاریابان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدیدنیستند؛ امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رُشد دادن و سوق دادن مشتری تا حدّ بلوغ در نردبان وفاداری به سازمان‌هاست.

روز پایانی اولین جشنواره پایش و ستایش

وفادارسازی مشتری

تقدیر از نویسندگان برتر انتشارات نظری

مشتری ,بازاریابی ,امروزه ,دادن ,تقاضا ,طریق ,هدف از ,امروزه هدف ,جدیدنیستند؛ امروزه ,از بازاریابی ,بازاریابی مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی مکانیزمها و دینامیک ماشین Peter's game مجله آنلاین فارسی فروشگاه ساعت زنانه طلایی compnoggagip لبیک یا خامنه ای utdomermo 2015-16 ny sesong billige fotballdrakter اورژانس کامپیوتر insedgiree